13 Nisan 2011 Çarşamba

wonderful life..


Ben ne miyim? ben karanlıkta atmaya utandığın çığlığım, evrimin manifestosu, devrimin toprakta kalan kısmıyım, dolunayda ayın karanlık yüzünü görebilenlerin nefesiyim, yapabilmeyi istediğin tüm acımasızlıkları yapabilen iradenim, en utandığın duygunun azgın süvarisi, vicdan krallığının zindanındaki tek mahkumum, eşşeğin osurduğu, yelin götürdüğüyüm, senin ne olduğunla ilgilenmeyenim, algı duvarlarındaki çatlak benim, tanrının kılıcının kör tarafı, şeytanın ateşinin sönmüş koruyum, Darwin'in dua ettiği, alçakgönüllüğün şeytanı, kibirin meleği, aşilin tendonuyum, laplace şeytanıyım, Schrödinger`in kedisiyim, sabah kalktığında boğazını yakan ilk nefesin nedeniyim, 2X2=5 im, duygularının rutubetiyim, kendinde nefret ettiğin herşeyin distribütörüyüm, için için sevdiğin dayatmanın big brother'ıyım, gözlerini kırmızı yapan baharatın değirmen taşıyım, yeşil reçetelerin nedeni, kırmızı reçetenin efendisiyim, hiç hesaplayamadığın kar, hep merak ettiğin zararım, Adolf'un vaftiz babası, mideni bulandıran çürümüş gerçeğin bakterisiyim, Castro'nun rakı arkadaşıyım, her damla yalan gözyaşının hesabını tanrıya verenim,söylemekten utandığın herşey, yaparken gururlandığın hiçbirşeyim,I aganist I ın türkçe karşılığıyım, dalaylamanın cüzdanı, papanın nirvanasıyım, üçgün sonra siktir eeet dediğinim, ben ne miyim? ben hiçbir şeyin herşeyiyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder